ابتکارسازان صنعت

مشهد، بین سنایی 11 و 13، ساختمان خورشید، واحد 4

05138434297

همه روزه به جز ایام تعطیل: 9 الی 20

ebssb.co@gmail.com

EbtekarSazan on Social Media@

مروری بر سر فصل این دوره

نصاب درب اتوماتیک عنوان دوره ای است که متقاضیان زیادی را به خود جذب کرده است. وجود تنوع در محصولات و نوع درب های اتوماتیک توانسته بازار خوبی را در هر فصل به وجود آورد.

یکی دیگر از دلایل مثبت بودن بازار در این عرصه تنوع موارد مصرف درب های اتوماتیک است از حوزه صنعت، بازار یا موارد مسکونی از جمله مشتریانِ این محصول هستند. ما نیز شما را دعوت می کنیم تا جهت بهینه کردن کسب و کارتان این آموزش فوق العاده را از دست ندهید.

✔️ دوره درب‌های اتومات با سرفصل جدید، همراه با کارآموزی ?

✅ در این دوره هنرجو با سه بخش از انواع درب‌های اتوماتیک شامل انواع درب‌های بازویی، کِرکره‌ای و شیشه‌ای آشنا شده و کار می‌کند.

?۱. درب‌های اتوماتیک بازویی (جَکی)
در این بخش هنرجو با تاریخچه درب اتوماتیک، آشنایی و کار با انواع درب بازویی (الکترومکانیکال، هیدرولیک و پنوماتیک)، روش‌های افزایش استحکام و چگونگی نصب تابلو فرمان، متعلقات و راه‌اندازی نهایی سیستم آشنا می‌شود.

?۲. درب‌های کِرکره‌ای
این بخش شامل آشنایی و کار با انواع موتور کِرکره (ساید، توبلار و سانترال)، تیغه کرکره و یراق آلات و روش نصب و پیاده‌سازی تجهیزات نصب در پروژه خواهد بود.

?۳. درب‌های شیشه‌ای
این بخش شامل آموزش نصب و آشنایی با اجزا و متعلقات انواع درب شیشه‌ای (اسلایدینگ و تلسکوپی) و آموزش تنظیمات مدار فرمان خواهد بود.

دیگر دوره های پر مخاطب